مهرادمهراد، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 11 روز سن داره

بزرگترین جوانمرد من

سه قدم تا میلاد عشقم

1392/4/31 9:20
نویسنده : مامان سحر
318 بازدید
اشتراک گذاری

گل پسر مامان بزرگ شدی . شدی ی جوانمرد بزرگ.

چقدر زود گذشت. تو الان دیگه همه چیز رو می فهمی.

هر چقدر از عشقم و عاشقی کردن هام بگم کم گفتم.

فکر نمی کنم بتونم پنج شنبه بیام برات بنویسم. و مجبورم این مسئولیت رو یا به خاله ها یا به خاله مریم محول کنم.

تولدت از ماه قمری سوم رمضان المبارک بود. من شرمنده ام مثل همیشه که با تاخیر این روز رو تبریک گفتم چون مشکلات و مریضی های اخیری که برام پیش اومد حسابی ناتوان و ضعیفم کرد و مدام در حال استراحت بودم.

خلاصه که هر روز این روزها یاد پارسال میافتم که هر روز به شکمم نگاه می کردم و میگفتم زودتر بیا.دیگه خسته شدم از انتظار.بیا کنارم بخواب تا با نفسهات آروم بگیرم. بیا تا ببینم که سالمی و دغدغه های دو سه ماه اخیر (کاهش آب مایع آمونیوم و پیچیدگی بند ناف) از بین بره.وای که چه دلشوره ای داشتم.یادم نمی ره که نمیره.

خدا رو شکر که هستی.هستی تا بودن رو به من هدیه بدی.هستی تا آرامش رو به من هدیه بدی. هستی تا همیشه و همیشه شاکر خدای بزرگم باشم.

خاله مرجان دلمشغولی این روزهای منه. روزهایی که باید تو شادی باشه در اثر فوت پدرش به دلمشغولی و سوگ میگذره. سه تا دوست که هر کدوممون بارداریمون به ی خاطره تبدیل شد.خاله مریم که استراحت مطلق شد. من که تو ماه های آخر استراحت مطلق شدم و خاله مرچان هم که این طوری. هر روز بعد از تلاوت قرآن از خدا میخوام تا به سلامتی این 4 ماه رو بگذرونه.

 

خدایا تو رو به برکت این ماه مبارک همۀ خانم های سراسر جهان رو از نعمت مادر شدن برخوردار فرما. و همه مامان هایی که نی نی گولو تو شکم دارند بخصوص خاله مرجان و خالی مری رو حافظشون باش.الهی آمین

عشقم همیشه و همیشه میگم تو به من زندگی رو دادی من هم زنده ام تا بتونم مراقبت بعد از خدا باشم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان محمدسروش
31 تیر 92 9:37
تولد تولد تولدت مبارک!!!


ممنون گلم لینک شدید
مری
31 تیر 92 10:56
سلام عزیزم اومدم اینجا تا پیشاپیش تولد مهراد قندعسلو تبریک بگم چون ممکنه روز تولدش نتمون شارژش تموم شه
تولدت مبارککککککککککککککککککک مهراد عسلی
ایشالا سالهای سال در کنار هم خوبو خوش باشین
مرسی از اینکه بیادمی سحرجونم رمزو برات خصوصی میفرستم

به زودی تولد گل پسرت. ممنون مری جونم مراقب خودت خیلی باش

مامان دوقلوها(حسین-حسام)
31 تیر 92 16:57
سلام سحر جونم خوبی قربونت برم
ای جونم مهراد تولدت مبارک گلم ایشالا سالیان سال سایه پدر و مادر عزیزت بالای سرت باشه الهی قربونت برم من
خیلی دوست دارم مهراد نازم مواظب خودتون باشید میبوسمتون


ممنون مریم جون. به زودی هم تولد احسان و حسام جون خوشگلم هست و شما هم در تدارک دیگه
sairoz.وب كودك خلاق فردا
2 مرداد 92 11:21
پيشاپيش تولد مهرداد گلم رو تبريك مي گم.


ممنونم دوست خوبم
مامانی درسا
3 مرداد 92 1:23
عزیز دل تولدت هزاران مبارک انشاالله همیشه سلامت و شاد باشی 120 ساله شی گلم


سپاسگزارم مامان خوب
مامان محمد مانی
5 مرداد 92 14:47
سلام سحر گلم
مهراد جونم خاله.............. تولدت مبارک................120 ساله شی انشالله خدا بهت عمر با برکت و با عزت بده انشالله زیر سایه مادر گلت و بابا بهمن و مامانی و بابایی ها و خاله های مهربونت


ممنون خاله جونم. شما هم خوب و خوش باشید