مهرادمهراد، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 11 روز سن داره

بزرگترین جوانمرد من

تولدم مبارک

1392/4/7 17:30
نویسنده : مامان سحر
297 بازدید
اشتراک گذاری

زن متولد تیر :

با وفا، نجیب، گاهی اوقات خسیس، در آشپزی قابل، در شبهای مهتابی عاشق، در دوران مادری یك زن كم‌نظیر، از انتقاد نفرت دارد، اگر مورد تمسخر قرار گیرد به شدت آزرده خاطر می‌گردد و تاب تحمل طرد شدن را ندارد. صبر و از خودگذشتگی او برای كسانیكه دوستشان دارد حد و مرزی ندارد.

همه مطالب بالا تا اندازه ای درسته ولی به خدا خسیس نیستم. همه می دونند که چقدر دست و دلبازم.یعنی وقتی حقوق می گیرم پدر می گه حقوق گرفتی؟ کاملا مشخصه که پول دارم!

6/4/61 درست سی و یک سال پیش بود که مامانم میگه من هم مثل شما در رمضان البته سحر به دنیا اومدم . بنابراین اسمم شد سحر.

و حالا در ابتدای سی و دو سالگی احساس می کنم من هم با تو بزرگ شدم.

چقدر این یک سال سال خوبی بود. چقدر عاشقی کردم. چقدر هر روزم از روز پیشم قشنگ تر و رنگی تر بود.

خدایا شکرت.

امسال مثل هر سال نبود. امسال عشقم بود که البته بهترین و بزرگترین هدیه اش رو بهم داد و نعمت وجودیش بود. پدر مثل هر سال شرمنده ام کرد و مهراد هم ی کیک بستنی(تو خونه ما همه شکمو تشریف دارند بنابراین کاری می کنیم باب میل همه باشه) خوشگل برای مامانش میخره و کلی من رو شرمنده از این خریدش میکنه.

مامان جون اینها هم که مثل هر سی و یک سال شرمنده ام کردند.

البته ی خبر خوب اینکه خاله ها در روز تولدم از شر درس و تست خلاصی پیدا کردند و کنکورشون رو دانشگاه شهید بهشتی دادند که امیدوارم تو همون دانشگاه هم مشغول به تحصیل بشن.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مری
10 تیر 92 22:56
ممنون مری جان لطف کردی.