مهرادمهراد، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 13 روز سن داره

بزرگترین جوانمرد من

چکاب

1393/3/31 19:18
نویسنده : مامان سحر
902 بازدید
اشتراک گذاری

گل پسر مامانی؛

هفته گذشته به دلیل بیماری خودم، و اینکه مجبور شدم مرخصی بگیرم و خونه باشم بالاخره به پیش دکتر اطفالت (دکتر مدرس فتحی) رفتیم.

هر چند که ایشون دوشنبه ها نبود ولی چون دکتر بیماری در اثر کهولت سن دارند و پسرشون جانشینشون هست روزهای ویزیتشون عوض شده بود و من شانسی متوجه شدم.

11 ظهر سریع ماشین گرفتیم و راهی دکتر شدیم و شما تا پشت در مطب رسیدی شصتت خبر دار شد و داخل نمیومدی.

خلاصه با دیدن فضای مطب سرگرم شدی و وزن و قدت رو منشی گرفت و بعد از نیم ساعت نوبتمون شد.

مختصری سرماخوردگی داشتی که دکتر بهت کوآموکسی کلاو (شربت)داد.

و سیتریزین برای التهابت و کلرورسدیم برای بینیت.

مدتها بود دغدغه تپش قلب نوزادیت رو داشتم و دکتر وقتی چک کرد گفت الان چون گریه می کنه مشخص نیست ولی بهتره پیش دکتر تفرشی (فوق تخصص قلب کودک)که بهت نامه میدم ببری.ولی همین که صدای شرشر نمیاد خوبه.

و در مورد حرکت بیضه هم دکتر گفت سونو ببرمت تا مطمئن بشیم علت اصلی از کجا نشات میگیره.

که فعلا به خاطر مشغله کاریم و چون همکارم نیست این کارمیسر نشده. خیلی خیلی دعا می کنم که هیچ کدوم مشکلی نداشته باشه. البته در مورد قلبت خیالم راحته چون فقط میخوام آرامش بگیرم  ولی در مورد بیضه ها که الان همه نی نی ها قریب به اتفاق درگیرش هستند نگرانم.

خدا جونم تو این روزهای آخر شعبان همه نی نی های سراسر سرزمینم دنیا رو شفا بده و پسر من هم به معصومیتش کمک کن هیچ مشکلی نداشته باشه

آمین

پسندها (1)

نظرات (1)

مامان ساجده
31 خرداد 93 23:17
عزيزم انشاالله كه هيچ مشكلي نباشه و هميشه تنش سالم باشه اين گل پسر