مهرادمهراد، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 13 روز سن داره

بزرگترین جوانمرد من

عکس های جدید(فروردین تا اردیبهشت 93)

1393/3/10 19:09
نویسنده : مامان سحر
950 بازدید
اشتراک گذاری

این عکس مربوط به عید امسال هست که رفتیم ارومیه روز آخر سفرمون به همراه عمه و صدف آتلیه نزدیک خونشون انداختیم

این هم در دره قاسملو وقتی ارومیه رفته بودیم گرفتیم

این هم صدف دخترعمه خوشگلت در ارومیه

این هم آقا مهراد مشغول دیدن گاو در اطراف ارومیه

آقا پسری خسته نباشید مثل اینکه خیلی خیلی خسته ای

راستی یادم رفت بگم گل پسرم بالاخره پابوس امام رضا رفت اون هم سوم اردیبهشت ماه 93 به همراه مامان سحر، مامان جون، خاله زینب، خاله زهرا و خاله اعظم(خاله خودم) بسیار بسیار خوش گذشت. به خصوص اینکه مهراد فقط از پله های زیرزمین بالا و پایین می رفت وقتی بهش می گفتم مهراد بریم حرم می گفت : پلی(پله) وقتی هم به گنبد چشمش می خورد دست به سینه می برد تا به آقام اما رضا (ع) سلامی عرض کنه.

ا

 

پسندها (3)

نظرات (5)

مامان ساجده
11 خرداد 93 0:11
زيارت قبول گل پسر
مرضیه سحرخیز
12 خرداد 93 10:44
عزیزم چه عکس های قشنگی
ارام
22 خرداد 93 21:36
کوچه کوچه بنازم ز عابری که نیامد غزل غزل بنویسم ز شاعری که نیامد شکسته بغض غرورم در انتظار عجیبی دعا کنید بیاید مسافری که نیامد سلام عیدتون مبارک...التماس دعا
مامانی درسا
25 خرداد 93 1:32
ای من فدات پسری چقده ماه شدی مخصوصا" عکس اول زیارت قبول گلم
مامان سحر
31 خرداد 93 19:44
از همه دوستان گلم سپاسگزام عدم پاسخ من رو حمل به بی ادبی نگیرید به دلیل مشغله کاری مجبور شدم بدون تایید پیام هاتون ثبت بشه. بوس به همه دوستام