مهرادمهراد، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 13 روز سن داره

بزرگترین جوانمرد من

بیست و چهار ماهگیت مبارک

1393/3/31 19:30
نویسنده : مامان سحر
1,325 بازدید
اشتراک گذاری

با عرض شرمندگی به دلیل مشغله کاری این هفته سه روز جلوتر تبریک میگم

این هفته هفته پر مشغله ای هست در پست بعدی به عرض میرسونم

عشقم ؛

یک ماه هم گذشت و چه زود دیر شد . عاشق شدم، مادرشدم و شیدا . و چه زیباست تمامی حس های من در کنار عشقی چون تو.

بیست و چهار ماه از بهترین ماه های عمر من گذشت در کنار تو. و چه کودکانه شعر سرودم و چه کودکانه در کنارت دویدم و چه کودکانه بازی کردیم در کنار هم.

شما در این ماه شیرین تر شدی و خوش زبون تر و عاقل تر. امیدوارم با همت و اراده ای قوی بتونیم تو این ماه یواش یواش آماده بشیم برای خداحافظی از پوشک. البته بعد از ماه مبارک . چون همه باید آماده باشند بخصوص مامان جون و خاله ها.

شما دیگه :

1- خودت داوطلب حمام کردن میشی البته هنوز باید بخوابونیمت و موهات رو بشوریم.

2- شدیدا علاقه به دوچرخه سواری پیدا کردی.

3- به دیدن برنامه های کودک به خصوص اینکه بچه ها باشند و شعر بخونند علاقه پیدا کردی.

4- نقاشی کشیدنت تو این ماه کمتر شده.

5- رفتن بیرون و پارک رو خیلی دوست داری.

6- جدیدا علاقه داری هر کسی خونمون میاد دست پر بیاد بخصوص پاستیل و شکلات که البته من هر دو رو خیلی بهت کم میدم. ولی علاقه داری دیگه...

7- شعر خوندن رو علاقه داری.

8- هر شب کلی باید کلیپ های متفاوت ببینی تا بخوابی و خودت هم به راحتی play می کنی؟!

9- تفنگ بازیت رو برمی داری و خودت رو میکشی همه تعجب کردیم وقتی این صحنه رو دیدیم!؟

10- بلوز و شلوارت رو نه خیلی قشنگ ولی بلدی به روش خودت تنت کنی.

11- دیگه به راحتی شلوار و جورابت رو درمیاری.

12- وقتی بهت میگیم برو اسباب بازیت رو بیار میگی مثلا ماما سحر(یعنی مامان سحر بیاره)بعد بهت میگم برو بیار ببینم بلدی و تو میری میاری.

13- غروب به غروب که میریم خونه ازم دستمال میگیری و همه جا رو دستمال میکشی (کار هر روز خودم)

14- وقتی میریم فروشگاه خوراکی بر میداری و د بدو که رفتی میگم مامان باید پولش رو بدیم اینار رو نداشتن واسه خوشحالی ما که ...

15- کلماتی که میگی :

دایی/امی:امیر/طاها: طاهره(مادرپدرت)/بهوز: بهروز(پدر پدرت)/کبا:کبری(مامان جون)/شبم:شبنم(دختر همسایه)/آره/طابلی:طالبی/آبالو:آلبالو/زیبا:دخترخاله من/معصوم:خاله من/دختر/پسر/آقا/حاج آقا/صابیه:صابره(دختر همسایه)/ماهی و البته شاید کلماتی دیگه که من به یاد ندارم

16- همه رنگ ها رو بدون استثنا قمز (قرمز) میگی ؟!

پسر خوشگلم عاشقانه دوستت دارم.

سالم باشی و شاد برای همیشه

پسندها (1)

نظرات (1)

مامان ساجده
31 خرداد 93 23:19
ميارك باشه عزيزم
مامان سحر
پاسخ
ممنون گلم متین خوشگلم رو ببوسید