مهرادمهراد، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 11 روز سن داره

بزرگترین جوانمرد من

یازده ماهگی + پنحمین مروارید

1392/4/2 19:41
نویسنده : مامان سحر
270 بازدید
اشتراک گذاری

8عشقم،زندگیم، بهونه بودنم خیلی زود گذشت،خیلییییییییی زود گذشت.

و خدا رو شکر به خیر. هر چند در اوایل ده ماهگی یک مختصر بیماری پیش اومد که خدا رو شکر به خیر گذشت.

خیلی شیرین شدی. خیلی تو دل برو شدی. و حیف که من نیستم که شاهد اولین هات باشم و وقتی به خونه برمیگردم بهم خبر میدند که چه کار جدیدی کردی .

در ده ماهگی شما دیگه :

1- چهار مروارید خوشگل به علاوه پنجمین دندون که چهارشنبه یعنی 29/3/92 رویش کرد.

2- وقتی بهت میگیم نای نای بلند میشی و از شکم تکون می دی و یک دستت رو بالا می بری .

3- وقتی شیر می خوای می گی مَه و وقتی من رو می خوای می گی ما.

4- فعلا همه ادَه هستند.

5- برای رسیدن به وسایل دور و برت اشاره می کنی که به وسایل برسی.

6- عاشق نپتون، دستمال هستی که وقتی دستم ببینی می خوای بکشی.

7- کلماتی که شروع کردی جیزه، نای نای،قام قام هست و گاهی هم زیر لبت شعر می خونی.

8- اَ کشدار به معنی الو هست که کسی جرات نداره تلفن و موبایل دستش بگیره.

9- هنوز که هنوزه شبها مدام بیداری و هر ده دقیقه در حال شیر دادن هستم. نمی دونم چرا؟ ولی خیلی این موضوع کلافه ام می کنه چون شما 6 صبح به خواب عمیق می ری و اون ساعت هم ساعت بلند شدن برای بردن شما به خونه مامان جون و رفتن من به اداره هست.

10- بستنی، غذاهای خودت، میوه ها(به جز کیوی، گوجه فرنگی،توت، شاتوت به خاطر آلرژی زا بودنش)رو می خوری.

11- همچنان از قطره آهن iron vit (چون دندون رو سیاه می کنه)و مولتی ویتامین ایرانی مصرف می کنی.

12- از پله بالا می ری و راه هم می ری. باید کفش به پات کنیم تا خودت راه بری.

و اینکه من رو روز به روز عاشق تر می کنی. باورم نمیشه ماه دیگه یک سالگیت رو باید جشن بگیریم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان ساجده
2 تیر 92 22:19
مباركت باشه عزيزم
مریم مامان محمد مانی
5 تیر 92 13:46
خوب این گل پسرت بزرگ شدااااااااااااااااااا