مهرادمهراد، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 11 روز سن داره

بزرگترین جوانمرد من

عذرخواهی قدم

1392/4/2 19:43
نویسنده : مامان سحر
250 بازدید
اشتراک گذاری

من شرمنده ات هستم که نتونستم اولین قدمت رو تو وبلاگت ثبت کنم.

شرمنده ام. چون تو خونه اینترنت نداریم و تو خونه مامان جون هم وقت نمی کنم. به امید خدا بعد از کنکور خاله ها فرصت شاید بیشتر باشه.

شما در تاریخ 24/3/92 به طور کامل به راه افتادی و کفش به پات کردیم و مثل یک مرد کوچک تو پارک نزدیک خونه به راه افتادی.

قدم های موفقیت و پیروزی رو عشقم بر داری.

عاشقتم خیلی خیلی خیلی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان ساجده
2 تیر 92 22:17
مباركت باشه گل پسر
ماشاالله زبلي وروجك كه به اين زودي راه افتادي


ممنون
مامانی درسا
4 تیر 92 2:20
مبارکت باشه عزیزم مرد کوچولو همیشه خوش باشی


سپاسگزارم فکر کردم دیگه مامانی بایگانی شدیم
مامان مهرزاد جان
4 تیر 92 13:15
الهی
تاتی تاتیت مبارک خاله جون ان شاله همیشه قدمهات محکم و استوار باشه


ممنون گلم
مامان مهرزاد جان
4 تیر 92 13:15
یه فرشته فرستادم تا مراقبت باشه اما برگشت...پرسیدم چرا برگشتی؟گفت فرشته ها نمیتونن مراقب فرشته ها باشن ......20تافرشته تو دنیا هست که10تاشون خوابن 9تاشون دارن بازی می کنن یکیشون هم الان داره این پیامو میخونه..این پیام جک نیست واقعیته....فردا بهترین روز زندگیت خواهد بود. این پیامو به 10تا از دوستات بفرست.حتی به من..اگه 5تا برات برگشت مطمئن باش کسی که دوسش داری سوپرایزت می کنه..


مامان گلم شرمنده که دیر دریافت کردم. شما بهترینی
مریم مامان محمد مانی
5 تیر 92 13:45
هزار الله اکبر انشالله که همیشه در راه موفقیت قدم برداری
الهام
6 تیر 92 11:11
سلام.خوشحال میشم به وب ماهم سربزنید.اسم جوجوی ماهم مهرادهست.اگه دوست داشتیدلینک کنیدخبربدید


الهام جان سابق لینکتون کردم
مامان کورش
8 تیر 92 23:14
خیلی ممنون لطف کردید.
مامان رادمهر
18 تیر 92 11:20
ماشالله.عزیزم اولین قدمهای قشنگ زندگیت مبارک.


ممنون گلم